11.03.2013

Sałatka z awokado i łososiem




 Bardzo fajna i bardzo smaczna propozycja na sałatkę świąteczną. Polecam!


Składniki:

  • 2 sztuki awokado 
  • 4 jajka 
  • 150 g wędzonego łososia 
  • 1 żółta papryka 
  • 1/2 ogórka zielonego wężowego 
  • 100 g ryżu 
  • pęczek szczypiorku 
  • majonez
  • sól i pieprz

       Jajka gotujemy na twardo. Ryż gotujemy do miękkości. Awokado przekrawamy na pół, wyjmujemy pestkę, wydrążamy miąższ i kroimy w kostkę. Z papryki usuwamy nasiona, kroimy w kostkę. Jajka i ogórka kroimy w kostkę, łososia w paseczki.
W salaterce układamy warstwowo:
- awokado
jajka
odrobina majonezu
sól i pieprz
ryż
ryba
majonez
sól i pieprz
papryka
szczypiorek
majonez
sól i pieprz
ogórek
Przed podaniem można jeszcze dodatkowo posypać rzeżuchą






12 komentarzy:

  1. Z Twoją sałatką święta zapowiadają się smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Smakowicie wygląda. I chyba nie tylko na święta:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie dodawałam avocado do sałatek, zaintrygowałaś mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sałatka jest rewelacyjna. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Warstwowo , kolorowo i PYSZNIE !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sałatka super. Zainspirowałaś mnie do nowego przepisu na święta! Dzięki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne wiosenne kolory, i sałatki i otoczenia! Sałatka zapewne bardzo smaczna. Ostatnio miałam zuga na łososia! I robiłam z nim różne pasty i farsze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo wiosennie i bardzo smacznie ! Przepyszna sałatka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. notuję do ulubionych, właśnie mam problem z świątecznymi sałatkami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mojej rodzinie bardzo smakowała. W przeciągu tygodnia pojawi się jeszcze jedna sałatka :} Zapraszam!

      Usuń

Pozdrawiam wszystkich i życzę samych smacznych chwil.
Ola

Wersja do druku

Podobne przepisy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...