10.08.2012

Bananowy Shake




    Pyszny koktajl bananowy. Ze wszystkich koktajli bananowych ten smakuje mi najbardziej. Polecam smakuje wybornie!


 Przygotowanie: 5 minut


Składniki:

  • 3 mrożone obrane banany
  • 2-3 łyżki czekolady w proszku albo łyżka nutelli
  • 3/4 szklanki jogurtu greckiego
  • 1 łyżeczka kawy rozpuszczalnej
  • 3/4 szklanki mleka

   Wszystkie składniki wrzucamy do blendera  i miksujemy na wysokich obrotach.
Przelewamy do szklanki i delektujemy się smakiem :]







11 komentarzy:

  1. Prawdziwa delicja :) Zapisuję ten przepis, marzy mi się ten deser dziś, późnym popołudniem...

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym się dobrała do tego koktajlu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To się nazywa delicja, wspaniały deser ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W końcu muszę się zaopatrzyć w blender :) tyle smacznych rzeczy mnie omija :( Świetny koktajl!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blender to mój ulubiony pomocnik kuchenny :] Zachęcam do wypróbowania koktajlu :}

      Usuń
  5. Prawdziwa pychotka! Dla mnie taki jeden proszę.... i to baaaardzo ładnie proszę:) Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam :] z chęcią poczęstuje ;} Pozdrawiam!

      Usuń
  6. pycha! robię podobny, choć zwykle nie na bazie jogurtu - chętnie wypróbuję i takiej wersji

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam wszystkich i życzę samych smacznych chwil.
Ola

Wersja do druku

Podobne przepisy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...