16.06.2017

Lody bananowe z masłem orzechowym




               Lody bananowe z masłem orzechowym i serkiem philadelphia ojacie, gacie, kręcę jakie one są dobre! :) Powiem wam w tajemnicy że nie lubię masła orzechowego, nie kupuje, nie jem i ogólnie blee. Ale czasami tak jest że przychodzi pomysł, pragnienie i zachcianka. Połączyłam te składniki i przepadłam. Wyszły przepyszne, kremowe i takie wciągające. Jedyny minus to, to że najlepiej smakują zaraz po przygotowaniu. Polecam!


Składniki: 
  • 4 duże banany 
  • 300 g masła orzechowego z kawałkami orzechów
  • 125 g serka philadelphia 
  • duża szczypta soli

Do przygotowania lodów użyłam blendera firmy Panasonic MX-ZX1800
Test blendera znajdziecie ---------------------->>>>>>> TU 


             Dzień wcześniej obierz banany, pokrój je na mniejsze kawałki, schowaj do worka a następnie włóż do zamrażarki. Wszystkie składniki lodów włóż do blendera. Naciśnij program "Mrożonka", rozpocznij od 3 kreski i stopniowo doprowadź do 5 kreski. Przy miksowaniu pomagaj sobie ubijakiem.Podawaj od razu.








17 komentarzy:

  1. Wow! Nie tylko dla fanów orzechowych smaków! :)
    Lubię domowe lody, więc z chęcią bym skorzystała.
    Wyglądają przefajnie! :)
    Mniam, mniam.
    Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam masło orzechowe. I też robię takie lody. Są pyyyyszne 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Robię podobne i uwielbiam je :) Twoje na pewno smakują równie rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, uwielbiam lody bananowe ogólnie i orzechy też, więc może się to okazać idealnie dla mnie połączenie. Dziękuje bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, coś czuję, że wkrótce takie zrobię:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsze lody na świecie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają niesamowicie kremowo, dawno nie jadłam takich domowych lodów z banana, a z masłem orzechowym właśnie je lubię najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko, to musi być pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają na super smaczne, jak tylko dorwę masło orzechowe to zrobię takie lody ^_^

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam taki blender, tylko w kolorze białym. Za to waga powala, chciała bym taką :) Deser pożywny i smaczniutki :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie smaki, też robię podobne :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na takie lody to się piszę!

    OdpowiedzUsuń
  13. takimi domowymi lodami to można się zajadać! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. CUDO! Uwielbiamy takie lody. Właśnie nie koniecznie w kulkach ale z miseczki i do tego orzechowe <3 Robimy podobnie tylko zamiast serka dajemy śmietankę kokosową :)

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam wszystkich i życzę samych smacznych chwil.
Ola

Wersja do druku

Podobne przepisy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...