18.05.2017

Owoce zapiekane pod budyniem jaglanym







                   Mniam, pyszny deser :)  W stylu bounty, z mlekiem kokosowym i wiórkami. Szybki i prosty w przygotowaniu. Płatki jaglane gotuje się bardzo szybko, szybciej od kaszy jaglanej. Polewamy owoce, do piekarnika i po 20 minutach gotowe. Zamiast mleka kokosowego możemy użyć migdałowego a wierzch posypać płatkami migdałów. 



Składniki:
  • 6 łyżek płatków jaglanych 
  • puszka mleka kokosowego 
  • 100 g białej czekolady 
  • 50 g wiórków kokosowych 
  • 1 łyżka brązowego cukru 
  • 500 g ulubionych owoców może być mix (jagody, borówki, truskawki, maliny, wiśnie, gruszki) mogą być mrożone
 Przepis na 2 duże kokilki albo 4 małe.


             Owoce porozkładaj do kokilek. Mleko wlej do garnka i zagotuj. Wsyp płatki, przykryj i podgrzewaj około 5 minut aż masa zgęstnieje.Od czasu do czasu zamieszaj. Dodaj połamaną czekoladę i wymieszaj aż się rozpuści. Zblenduj całość na gładką masę, wsyp wiórki i polej owoce. Wierzch posyp odrobiną cukru. Piecz 20 minut w 180 st.C. Najlepiej smakuje na ciepło.




6 komentarzy:

  1. Owoce i budyń jaglany - połączenie idealne!
    Takimi wspaniałościami to zawsze mnie można skusić! Bez wyjątku!
    Musi smakować rewelacyjnie. Mam ochotę na te pyszności, oj mam! :)
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To już wiem co zrobię z mrożonymi truskawkami. :D
    Pysznie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapiekany budyń skrywający warstwę owoców? Toż to istne deserowe marzenie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się! Jeszcze nie robiłam budyniu jaglanego, ale wiem, że by mi smakowało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z taką ilością białej czekolady deser nie może nie smakować bosko!:D

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam wszystkich i życzę samych smacznych chwil.
Ola

Wersja do druku

Podobne przepisy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...