06.03.2017

Sałatka ze smażonym camembertem i sosem rzodkiewkowym




         Idzie wiosna i od razu mam ochotę na kolorowe, pełne warzyw sałatki. 

Zdjęcie zrobione aparatem Lumix Panasonic i bierze udział w konkursie. 


Składniki: 
  • mix sałat 
  • 8 sztuk pomidorków koktajlowych
  • 1/2 czerwonej cebuli
  • 1/2 zielonego ogórka 
  • 2 camemberty
  • 1 jajko 
  • bułka tarta 
  • 200 ml jogurtu naturalnego 
  • 4 rzodkiewki 
  • 1 łyżeczka drobno pokrojonego koperku 
  • sól i pieprz do smaku   
          

                Camemberty pokrój na 8 części. Obtocz w jajku, bułce tartej i usmaż na rumiano. Na talerzu rozłóż sałatę, dodaj pokrojone pomidorki, cebulę i ogórka. Na wierzchu połóż kawałki sera. Jogurt wymieszaj z koperkiem, startą na tarce rzodkiewką, dopraw solą i pieprzem. Sałatkę polej sosem.  




7 komentarzy:

  1. Podoba mi się pomysł z tym smazonym camembertem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Doskonale trafiłaś w moje gusta z tym przepisem na sałatkę! :) No po prostu wspaniałości. Bardzo apetycznie się prezentuje, tak kolorowo. Nic, tylko brać się do degustacji. Uwielbiam takie zdrowe pyszności!
    Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten smażony ser chodzi nam po głowie. Generalnie bardzo lubimy ten ser lub mocniejsze z niebieską pleśnią więc taka sałatka bardzo by nam smakowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale wspaniała wiosenna sałatka

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawa tego smażonego serka:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcie. Tylko zobaczyłam i od razu zrobiłam listę zakupów. Dziś wraz z mężem zachwycamy się smakiem. Dziękuję za pomysł na pyszną sobotnią kolację z winkiem.
    Pozdrawiam
    Marlena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, wszystkiego dobrego :D

      Usuń

Pozdrawiam wszystkich i życzę samych smacznych chwil.
Ola

Wersja do druku

Podobne przepisy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...