29.10.2013

Strrrraszne galaretki






     Uległam tej całej Halloweenowej zabawie i postanowiłam przygotować coś strasznego dla dzieciaków. Potrzebna nam będzie galaretka truskawkowa. Jedna galaretka na 500ml wody wystarczy na dwie porcje. Do tego "straszne" galaretki, które możemy kupić w sklepie. Galaretkę rozpuszczamy według przepisu, przelewamy do pucharków. Czekamy aż zaczną lekko tężeć wtedy zaczynamy wkładać strasznie galaretki. Można spróbować docisnąć do ścianek szklanki. Wkładamy do lodówki. 




11 komentarzy:

  1. Nie wiem czy bym to przełknęła:) szczególnie to oko:) ale dzieciaki z pewnością frajdę mają

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście straszne, ale fajne i zabawne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny pomysł :) a szukałam takich pająków i nie znalazłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne. Uwielbiam upiorne, halloweenowe jedzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super! żelki z galaretką - bomba jak dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. hahaha, ale super! Ja jestem zachwycona ^^ :D

    OdpowiedzUsuń
  7. To coś w sam raz dla mnie, bo ja uwielbiam żelki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny jest ten pomysł. Muszę zrobić moim dziewczynkom. Już na Halloween nie zdążę, ale żelki różnorodne dostępne w sklepach więc będą miały niespodziankę może w sobotę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super straszna galaretka i wspaniały pomysł !

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ! Zwłaszcza oko pływające w szklance ! Genialne :D

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam wszystkich i życzę samych smacznych chwil.
Ola

Wersja do druku

Podobne przepisy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...