11.06.2015

Pasta do kanapek z soczewicy i szpinaku








Składniki: 
  • 1 szklanka zielonej soczewicy 
  • 200 g świeżego szpinaku 
  • 2-3 ząbki czosnku 
  • 1/2 pęczka natki pietruszki
  • 1/2 pęczka szczypiorku
  • 1/2 cytryny 
  • sól i ew. pieprz 


         Soczewice zalej zimną wodą i odstaw na 30 minut. Następnie opłucz zalej 2 szklankami gorącej wody i gotuj 40 minut (wg. instrukcji na opakowaniu) na sam koniec posól około 1/2 łyżeczki. Przestudź.  Liście szpinaku opłucz, urwij łodyżki i dodaj do soczewicy. Dodaj też czosnek, szczypiorek i pietruszkę drobno pokrojone. Całość zblenduj, dopraw solą, sokiem z cytryny i ew. pieprzem (ja nie dodawałam bo dla mnie było wystarczająco ostre).





18 komentarzy:

  1. Mniam pyszności. Uwielbiam wszystkie pasty :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny pomysł na smaczną i sycącą pastę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zielona pasta to super patent :) Dla nas bomba bo uwielbiamy ten kolor na talerzu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa pasta, musi intrygująco smakować; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł :) Wypróbuję Twoją pastę

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny ma kolor! Uwielbiam takie pasty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi intrygująco. Pasty ze szpinaku jeszcze nie robiłam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Soczewica i szpinak - jak dla mnie bombowo. Połączenie godne zakosztowania. Lubię takie pasty, a w takiej wersji to dla mnie nowość. Kiedyś zrobię :) Tym bardziej, że soczewica bardzo mi podchodzi smakowo, na szpinak też nie narzekam :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ma fajny kolor :D I jaka zdrowa, same pyszności w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialna pasta. Wygląda wspaniale - kolor i konsystencja super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Z samej soczewicy bardzo lubię, ale ta chyba jeszcze bardziej jest w moim klimacie. Urocze zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pasty do pieczywa są super! A połączenie szpinaku i soczewicy bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pastę z soczewicy robię i bardzo lubię. Nigdy jednak nie dodawałam szpinaku. Muszę spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dopiero co miałam pierwsze spotkanie z czerwoną soczewicą, może czas na kolejny krok, tym razem w kierunku zielonej :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Super składniki :) i ta pasta - uwielbiam wszelkiego rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oo. Nigdy nie robiłam takiej pasty :)

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam wszystkich i życzę samych smacznych chwil.
Ola

Wersja do druku

Podobne przepisy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...